Allt faller...

åtminstone regnet som aldrig verkar vilja sluta. Det började regna igår kväll strax efter att jag kommit till Johan, sedan regnade det hela natten och det har fortfarande inte slutat. Det blir alltså en inne-dag idag! Jag ska snart göra iordning lite lunch och sedan ska jag sätta på 2 and ½ men =) Jag har precis varit duktig och städat hela lägenheten, både dammsugit och torkat golven. Sjukt nöjd med mig själv, haha.

Igår kväll lagade min älskling mat till oss. Det blev kyckling, ris, sås och sallad! Det godaste jag ätit hittills häruppe så det tackar jag så hjärtligt för ;) Kom på nyss att idag är det exakt en vecka sedan jag flyttade upp. Tiden har verkligen gått sakta, det känns faktiskt som om jag bott här hur länge som helst, haha.

Glömde förresten berätta igår att Gudrun Schyman började snacka med mig på stan, om valet såklart. Jag stod och höll på med mobilen och hörde en bekant röst som talade till mig, jag tittade upp och så stod hon där. Sjukt otippat :D Jag blev nästan lite rädd, hon ser ju faktiskt rätt galen ut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0