Bling bling

Solen har lyst med sin frånvaro i Linköping även idag. Det känns sjukt tråkigt. Jag behöver sol, jag behöver energin den ger! Idag är ingen bra dag. Jag är irriterad på en viss person och kan egentligen inte göra så mycket åt det. Tycker bara att hon beter sig så förbannat löjligt, jag hade gärna sagt henne ett och annat. Det kommer jag förmodligen göra också om jag får tillfälle. Bluäh, vad jag avskyr när sådant kan förstöra en hel dag. Jag hoppas att Johan kan få mig på bättre humör när jag anländer hos honom =) Ska bli skönt att komma här ifrån lite.

Idag är det fredag och på söndag har jag min första nolle-aktivitet. Eller, det är nollningsfika i Norrköping så det är ju inte så mycket till aktivitet. Ska dock bli kul att spana in folket så man vet vad som väntar på uppropet på måndag ;) Är inte så nervös än faktiskt, men det kommer säkert. Jag är mest nervös för hur transporterna ska gå till, men det löser sig säkert!

Nu ska jag ta min fina rosa cykel och trampa de få metrarna bort till min man. Ha en trevlig fredag!
Pusskram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0