En ny start kräver en ny blogg

Hej!

Nu sitter jag här, i Linköping, 36 mil från min hemort. En ny era har börjat och jag trivs! Allt gammalt, allt bagage, lämnar jag i min gamla blogg. Jag trivs rätt bra på mina 20 kvadrat, jag trivs rätt bra med att ha mitt egna ställe och jag trivs rätt bra med att bo ett stenkast från min älskling. Jag måste inflika att jag är sjukt nöjd med min inredning dessutom, allt blev precis som jag tänkt mig! Fräscht. (Bilder kommer). 

På måndag börjar jag skolan. Johan har redan börjat så mina dagar går inte särskilt fort. Det är svårt att slå ihjäl tid i en stad man inte känner. Eller kanske inte egentligen? Det hela bottnar väl mest i att jag är lite skraj för att gå vilse, haha. Nu har jag i varje fall bestämt mig för att åka in till centrum imorgon, H&M har klubbdag och nu när jag skaffat mig ett eget H&M-konto så är det bara att börja bygga på min bonus! ;)

Nu ska jag klä på mig och sedan ska jag gå ut i köket och äta frukost. Håller tummarna för att det sitter någon filur därute som man kan tragga med! Jag bor ju i korridor så jag delar kök med 7 andra. Det är inte så illa som man kan tro. 

Ha en fin dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0