I made it back home

Jag klarade allt, med bravur dessutom! Man ska aldrig sluta häpnas. Jag måste faktiskt lära mig att inte vara så himla självkritisk. Jag underskattar alltid mig själv, som i detta fallet vad jag klarar av på egen hand. Okej, detta var inte direkt någon big deal men jag känner mig aldrig bekväm när jag inte hittar eller har fullständig koll på hur saker och ting fungerar. Man skulle väl kunna säga att jag är lite av ett kontrollfreak!

Jag fick med mig lite fint hem. En mysig kofta + nya tights på gina, ett par militärgröna brallor, en bricka, en ny kökshandduk + ljus, en kalender samt lite gottis till ikväll. Nöjd! Brickan och kalendern var faktiskt högst prioriterade så det var duktigt av mig.

Nu har jag precis tryckt i mig en baguette från Hemköp (min granne) ;) Bästa lunchen när man är för lat för att göra en egen. Om cirka 2 timmar ska jag kila bort till min man. Vi ska laga middag ihop och sedan blir det mys precis exakt hela kvällen! Kvalitetstid med andra ord. Fint! Det blir alltså inga fler blogginlägg idag.

Ha en fortsatt trevlig onsdag. Puss!


Den supersnygga koftan jag inhandlade idag. Den kommer användas flitigt i höst/vinter. 249:- på Gina Tricot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0