Mörka moln tynger himlen

Klockan halv 2 inatt kom min kära pojkvän över på visit, jag hade precis kommit in i den bästa sömnen och hade vääääldigt svårt för att somna om senare. Typiskt! Fast å andra sidan var det värt det, tycker inte om att sova själv. Inte alls faktiskt. Nu är han i skolan och jag sitter här, nyduschad och med en skål havrefras framför mig. Jag ska strax göra vid mig, det är nämligen dags för äventyr idag! Jag ska försöka(!) ta bussen in till centrum härifrån, jag ska försöka att inte gå vilse i centrum, jag ska försöka att inte shoppa för mycket i centrum och jag ska försöka att ta mig tillbaka hit senare idag. Detta kan alltså bli jäkligt spännande! Haha..

Vädret är dock trist. Himlen skiftar i någon slags vitgrå nyans och det blåser. Hade det inte varit för min brutala rastlöshet så hade jag definitivt stannat inne idag också, satt på lite Winnerbäck, krypit ner under en filt och bara varit. Men nej, jag tänker inte välkomna hösten riktigt än!

Nu är det dags mina vänner, wish me luck! Vi hörs förhoppningsvis senare ikväll ;)
Pusspåer!


Bara för att!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0