Tvätt och chokladbollar

Vi har precis varit nere och tvättat Johans tvätt, två veckor på en gång! Vi lyckades med gemensamma kunskaper ganska bra, och lärde oss en hel del under tiden. Till exempel att man ska tvätta oftare än varannan vecka samt att man bör torktumla längre än vad vi gjorde. Nu hänger all tvätt på "extratork" på diverse ställe runtom i rummet. Nu firar vi genom att dela på den sista chokladbollen. Mums! Måste snart åka till IKEA och köpa fler, 6 stycken för 13 spänn är inte så pjåkigt.
Idag lyser solen här i Linköping, även om några moln envist skymmer den ibland. Skönt med lite variation från regnet. Hur resten av dagen ser ut vet jag inte än, antingen blir det middag + vin + film ikväll med Johan eller så blir det middag + film med mig själv. Det var utedisco för nollorna här i Linköping ikväll och Johan har ännu inte bestämt hur han ska göra, so we'll see =)
Min mage har börjat pirra förresten. Jag kände det i morse när jag vaknade. Det är mer ett förväntansfullt pirr än ett nervöst pirr. Kul att man kan längta så mycket efter att bli kallad nolla ;)
Nu ska det tydligen städas, så vi hörs!
Pusskrampuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0