razor

Älskade Skåne! Jag vill aldrig mer härifrån (okej, klart jag vill, jag är bara sentimental..)! Det är så jäkla skönt att vara hemma i det välbekanta med familjen och vännerna. Det enda som saknas nu är pojkvännen, men han kommer snart hem han också =)

Jag kom ner i fredags kväll och har sedan dess hunnit med att bland annat ha en supermysig kväll med Emelie. Som jag saknat henne! Vi utbytte skvaller och hemlisar i takt med att popcorn och godis försvann ner i våra magar. Vi kollade också på en grym dansfilm och allt kändes toppen. Pricken över i:et var när vi såg ut genom fönstren att snön vräkte ner. Härligt!

I söndags var jag med mamma inne i stan. Vi shoppade och lunchade på Zeke's! Jag beställde självklart favvo-maten där - en Elvis! Jag njöt av varje tugga, haha. Det blev en hel del klappar inhandlade och jag är snart helt färdig. Det tycker både jag och mitt konto känns väldigt bra ;)

Igår var jag med pappa på Eko och hjälpte honom att handla julklappar. Det slutade med att halva kundvagnen ändå bestod av saker till mig, haha! Bland annat köpte jag en tavelduk och akrylfärger så nu ska det målas! Har länge velat testa på det där, att se om pappas konstnärsådra har gått i arv, men det har aldrig blivit av. Nu ska jag bara komma på ett tjusigt motiv och sedan ska jag sätta fart!

Idag har jag varit i stan igen, fast med farmor. Riktigt mysigt =) Vi gick i en hel del affärer och sedan lunchade vi inne på Domus innan vi åkte hem! Mycket shopping för min del sedan jag kom hem alltså, hihi.

Nu ska jag lägga mig i soffan med en bra film och sedan ska jag gå en liten sväng med Dottan. Det är väldigt kallt här idag men det är ändå härligt att plumsa runt i snön =)

Förresten, jag ska försöka att blogga mer nu i jul. Det har varit lite halvtaskigt härinne på sistone..

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0