gubben i lådan

Hur skön är inte den låten? Perfekt låt att ha i öronen när man traskar iväg på morgonen. Man blir pepp!

Hur som haver. Idag har jag varit i skolan och haft stormöte med min projektgrupp. Nu börjar det arta sig, och tur är väl det med tanke på att det ska vara inne på onsdag! Ju mer vi jobbat med detta desto mer har jag insett att vår projektidé faktiskt är jäkligt bra. För er som undrar, projektet har som syfte att minska, eller till och med slopa priserna på kollektivtrafik. Det finns så många bra argument till varför man borde göra detta!

Nu är jag tillbaka i Linkan igen. Jag har hunnit med en runda på Hemköp och där handlade jag årets första julmust! Helvete(!) vad gott rent ut sagt. Jag har precis hällt i mig mitt första glas och det kommer garanterat att bli fler innan sängdags ;)

Annars? Helgen väntar runt knuten och hur den ska spenderas vet jag icke än. Min kära pojkvän sticker till Skåne ikväll och stannar där fram tills söndag kväll så honom har jag ingen nytta av i helgen ;) Haha. Är faktiskt riktigt avundsjuk på honom... Saknar mammi, papps och Dotten!

Ikväll spelar Familjen på Hg, funderar på att dra dit och dricka billig öl eller helt enkelt öppna mitt fönster och sitta här hemma och lyssna härifrån istället. Får väl se hur det blir!

Nä, som ni märker har jag inte något särskilt att skriva om idag. Inte offentligt i varje fall!
MEN, jag kan tipsa er om mitt hemma-spa reportage inne på Linopressen. LÄS! GÖR! :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0