there's a reason why

Hej!

Jag har varit usel på att uppdatera härinne på sistone, det ber jag om ursäkt för. Detta kan enklast förklaras med att jag har haft fullt upp den senaste veckan, men även denna är rätt körig. Helgen var dock min räddning! Mammi och min kära sis kom och hälsade på mig och vi hade en supermysig helg ihop som bestod av mysiga restaurangbesök, mysiga fikabesök och en hel del shopping mellan matintagen ;) haha! Det var så roligt att ha dem här och det var lite jobbigt att vinka av mamma vid tåget i söndags kväll :( Men jag får trösta mig med att det snart är jul! Och det längtar jag efter...

Annars rullar dagarna på med skola, uppgifter och Johan =) Vi hade 2,5 år i söndags så på kvällen kom min älskling hit och gav mig en fin bukett med blommor. Bästa killen. Han kommer snart hit och då ska vi dricka glögg! Så jäkla gott (och inte ett dugg för tidigt...) :D

Jag skriver mer imorgon!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0