we're going down swinging

Veckan började bra men slutade lika fort igen. Nu är jag ledig fram tills nästa måndag vilket känns otroligt bra! Jag har en del att stå i med tanke på flytten som närmar sig med stormsteg. Äntligen! Imorgon är det inspektion av mitt lilla rum, spackelhål ska inspekteras och jag hoppas verkligen att jag slipper göra om.

Den passerade helgen befann jag mig nere i skåne hos mamma och pappa. Himla skönt att få komma hem-hem. Jag fick en massa god mat så jag åt upp mig ordentligt! Pappa har blivit en riktig gourmet, och jag klagar inte ;) En runda i stan hanns med och även en fika i Hammar hos farmor & farfar. Annars var hemvisiten mest en anledning till att ladda batterierna inför denna tuffa vecka ;) Haha! Nu när jag har schemat framför mig så inser jag att jag hade kunnat stanna hemma i ganska många dagar till... Dock hade jag saknat Johan för mycket =) Hihi.

Så var gör man av all sin lediga tid? Jag har laddat ner säsong 1 av One Tree Hill så nu är tanken att jag ska nöta ordentligt. Min plan är att se om alla säsonger innan och under julen, de är ju så jäkla bra!

Pusskram

Hittade en bild på mammas dator från i somras =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0