10 oktober 2010

Nog för att veckodagarna gärna får susa förbi men helgerna behöver ju inte göra detsamma! Det är redan söndag och det känns inte som om man varit ledig ett dugg, haha. Hela gårdagen gick åt till bröllopet i Habo, vilket iofs var väldigt kul. Klara var så himla fin och man såg verkligen hur lyckliga hon och Fredrik är tillsammans =) Förutom att träffa släkten så träffade jag även min älskade familj. Värt! Bilen tillbaks mot Linköping/Stockholm gick runt 9 och det blev full fart hemåt. Jag och Johan stupade i säng i princip direkt.

Vi har suttit och lägenhetssurfat nu på förmiddagen. Där finns några objekt som man gärna hade velat ha, men områdena de ligger i är inte de bästa. Det suger lite. Vi har i alla fall bestämt oss för att ha is i magen. Vi tänker inte ta första bästa utan allting ska kännas bra. Vi ska trots allt bo där ett tag :P

Och juste, jag fick en inflyttningspresent av Erik & Caroline igår. Den bästa, lätt! En Bodil i keramik som får vara mitt substitut tills jag kan skaffa mig en riktig. Blev löjligt glad, haha! Den står nu i min bokhylla och ser söt ut.

Nu ska jag titta ifatt några avsnitt på mina favoritserier och sedan ska jag hem till Johan och laga köttbullar! :D
PUSS och trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bodil?

2010-10-12 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0