7 oktober 2010

Fyyy vilket väder det har varit här idag. Trodde jag skulle dö i morse när jag och älskling skulle cykla till skolan. Man var som en dränkt katt när man väl var framme, hehe. För ovanlighetens skull skulle jag också befinna mig på Campus Valla idag! Skönt att slippa behöva åka till Norrköping, och asnajs att sitta en hel dag här istället. Campuset här är ju typ en miljon gånger så stort =) Puuuuuls! Jag och Kajsa jobbade på sjukt bra med vår projektuppgift och blev klara i god tid före deadline. Sköönt!

Jag har inte gjort alltför mycket sedan jag kom hem. Det har blivit lite tv och kvällsmat. Jag skippade Oktoberfesten ikväll mest för att jag inte har råd.. Det har sinat rejält på kontot denna månad så nu blir det till att snåla! Jag började ikväll genom att käka soppa till kvällsmat, haha.

Nu ska jag ta en lång dusch! Ska bli riktigt skönt efter allt regn och rusk idag. Brrr.. Imorgon blir det återigen Norrköping för en föreläsning samt ett seminarie. Det nalkas helg mina vänner!

Pusspaj


Längtar tillbaks till luffen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0