Avalon

Hej!

Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade, men nu är jag tillbaks efter en fin helg. I fredags var det dags att plocka fram sin bästa 80-tals look för att fira och tacka våra kära faddrar för en kanonbra nollning! Pudelhåret, tightsen och paljetterna satt där det skulle när vi begav oss till Konstantinopel för att fixa det sista innan hedersgästerna skulle anlända. Kvällen blev sjukt lyckad! Två gyckel hanns med av oss, dels 80-talsgympa samt en dans till Never gonna give you up med Rick Astley. Haha, det kan ha varit det fulaste någonsin men ack så skoj! ;)

Lördagen var dock mindre skoj, fyyyy. Det var längesen jag var så väck, haha. Runt klockan 5 var jag pigg nog för att ta mig in i duschen och fräscha upp mig. Johan kom hit runt 6 och vi gick ut och åt. Mys och väldigt gott efter en dag utan så många matintag! Kvällen slutade hos Johan framför en Wallander, värd kväll.

Idag stod shopping ute på Tornby på schemat! Jag vaknade tidigt i morse, så ni förstår hur exalterad jag var inför detta ;) Det sprangs i en massa affärer och jag fick med mig en hel del fint ifrån ett par butiker. Bland annat det dyraste par skor jag någonsin köpt.. Men det var verkligen love at first sight. Jag kunde helt enkelt inte lämna dem, så de adopterades av mig och ska vara mina bästa vänner hela vintern ;) Det blev även lite shopping på Ikea och på Maxi!

Det börjar dock eka tomt inne på mitt konto.. Nästa månad ska jag följa min budget, till punkt och pricka! Det här funkar liksom inte, haha. Men men, man måste ju unna sig lite också. I värsta fall får jag leva på havregrynsgröt de sista veckorna i oktober. Det kan ju va gott.. Eh.

Nu ska jag ringa min systeryster och tragga lite.
PUSS


Back to the 80's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0