det bor en ängel i mitt rum

Sista heldagen hemma i Skåne, lite sorgligt är det allt.. Har varit mysigt att få vara hemma och umgås med mina kära =) Igår var jag och mamma inne i stan i 5 timmar! Vi shoppade, åt och hade det allmänt mysigt. Jag trivdes gott i Kristianstads nya inredningsbutiker kan ni tro. Ville i princip köpa på mig allt, haha! Jag gjorde en investering igår. Jag köpte en till Fjällrävenjacka, denna gång i vintermodell. Den kommer jag att mysa gott i nu i vinter! På kvällen lagade pappa en god middag till oss tre, sedan blev det filmmys! En otroligt skön avslutning på en fin dag.

Idag vaknade jag hyfsat tidigt för att kunna äta en stor frukost tillsammans med päronen. Som jag har saknat frallor! Efter frukosten kopplade jag mitt lilla hjärta och vi gav oss ut på promenad. Hon gick på riktigt bra idag så vi tog en långrunda. Sjukt härligt väder idag så det satt inte fel! När vi kom tillbaka ringde jag upp min kära syster för att säga grattis, hon fyller nämligen hela 27 år idag! Fattar inte var tiden tar vägen..

Jag och mamma har suttit och pysslat med min overall hela eftermiddagen. Jäkla jobb alltså! Revären skulle på, först testade lim, sen bytte vi till syteknik och sedan blev det lim igen. Så nu är det i varje fall klart och det blev precis så snyggt som jag hade tänkt mig! Nu ska bara mitt namn sys på och alla märken, men det fixar jag på egen hand i veckan =)

Imorgon ska jag till farmor & farfar på middag/kortspel ;) Har saknat de dagarna! Det är inte helt fel att bli bortskämd när man kommer hem, haha, och känner jag min farmor rätt så kommer hon inte att ge sig med att fylla mig med mat förrän jag rullar hem! Och runt 20:00 imorgon kväll lämnar jag Skåne igen. Om nu tågen går som de ska...

Lägenheten är fixad förresten, so happppyyyy!! =)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0