dumpster

Nu är jag tillbaka i Linkan. Det ser väldigt annorlunda ut nu jämfört med hur det gjorde i torsdags när jag åkte härifrån. Alla löv på träden utanför mitt fönster är borta och ligger nu på marken i stora högar. Plötsligt har mitt rum väldigt mycket insyn, och jag har väldigt mycket utsyn. Jag ser nu bort till Hemköp härifrån, coolt. Att vara tillbaka alltså... Jag måste säga att jag inte är alltför uppspelt över detta. Visst, jag älskar Linköping och sådär, men jag avskyr verkligen min korridor. Jag vill helst inte bo här en endaste dag till! Det känns långt bort till den 1 december, när vi får tillträde till lägenheten, och det känns som om tiden dit kommer att snigla sig fram. Jag vill  bort från detta hus nu! :(

Jag mådde jätteilla igår på tåget hem och det fortsatte hela natten och även idag. Stannade hemma från skolan men missade bara en liten morgonlektion så det kändes ändå rätt okej. Har nyss varit borta och handlat, det behövdes! Nu klarar jag mig förhoppningsvis resten av veckan, eller jag måste göra det helt enkelt. Några pengar fram tills fredag har jag nämligen inte :P 

Johan stack till skolan vid 10 i morse men han kommer en runda ikväll igen. Han tentapluggar för fullt så jag har lovat honom att laga middag ikväll. Lasagne får det bli. Enkelt och gott!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. Skulle behövt städa egentligen men jag mår verkligen inte hallon.. Får hoppas att det går över under dagen!

Puss & kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0