som jag minns dig

Då var det fredag igen och det är dags för en ny helg att inledas! Jag har haft en ledig dag idag vilket har varit grymt skönt. Jag har storstädat hela rummet+toan, diskat all smutsdisk och gjort en grej till LiNopressen. Om en stund dyker Johan & Ellen upp här och då blir det mysigt värre. Idol skall ses och till det ska en massa gott ätas =)

Imorgon beger jag mig upp till Norpan och hem till Johannorna för att fixa mig inför den stundande Halloweenfesten. Jag är så jäkla taggad! Halloween är typ den bästa högtiden efter julafton och midsommar :D Jag tror att det kan bli en riktig toppenkväll i goda vänners lag!

Jag har inte något särskilt att förtälja er idag.. Eller jag har alltid saker att förtälja men tiden det tar har jag inte just idag. Men det kommer, I promise!

För övrigt har jag lyssnat på Håkan hela dagen. För det är så jag säger det. Nostalgitrapp Allan! Haha

Nu ska jag gå och bloda ner alla kläder inför imorgon, haha. Hur sjukt låter inte det?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0