what goes around comes around

Förlåt för en usel uppdatering! Jag har haft fokus inställt på så mycket denna vecka att bloggen totalt har glömts bort. Men nu är jag här igen! Ytterligare en vecka är snart till ända och det har varit en ytterst lärorik vecka. Eller? Haha. Skolan har i princip bestått av foto och photoshop alla dagar. Fett! Jättekul att ta upp photoshop igen, har inte jobbat med det sedan i trean på gymnasiet. Men det är fasen inte lätt alltså ;) Har 3 uppgifter som ska vara klara tills nästa vecka så jag har lite att sysselsätta mig med i helgen.

Och just det, jag är hemma i skåneland! Jag vann en sista-minuten biljett 06:20 i morse så jag tog tåget från Norpan halv 1. Kvällen har jag spenderat med pappsen, vi var först och handlade en massa mat och sedan lagade vi en god middag! Mamma har inte kommit hem än, men snart så dyker hon nog upp =) Lilla mammi.

Och justee, jag och min fina pojk har fått ett erbjudande om lägenhet! Nu blir det diskussion och överläggning så får vi se hur vi gör med det =) Spännande.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0