28 september

Hej!

I morse var det riktigt tungt att gå upp när klockan ringde. Jag ville bara ligga kvar och mysa men det gick tyvärr inte.. Efter en dusch och en ovanligt nyttig frukost var jag redo att cykla till bussen! Jag satt och halvsov hela vägen och det var ju inte helt fel, det är typ det bästa med att pendla till Norrköping ;)

Vi hade vår första föreläsning på den kurs vi ska läsa nu som heter "att planera och organisera ett projekt". Jag blev positivt överraskad av vår lärare som visade sig vara riktigt soft. Vissa lärare är så tråkiga att man knappt orkar hålla sig vaken, men han här var nästan lite rolig till och med! Det blev till att anteckna en hel del men det var väldigt intressant och förhoppningsvis kommer jag att ha mycket nytta av detta framöver när vi ska jobba med vårt projekt, men även i framtiden =) Vi fick en rätt maffig hemläxa.. Vi ska läsa ut en hel bok om projekt tills på torsdag och sedan ha seminarium där varje person ska prata i 20 minuter om olika kapitel.. Känns inte helt bra att man ska prata så länge, haha. Men det går säkert bra!

Det bästa på hela dagen var att vi slutade redan klockan 12 istället för klockan 5 som schemat visade. Guld! Jag och Kajsa gick och köpte thaimat och sedan blev det bussen hem till Linkan.

Jag har lovat mig själv att lägga mig senast klockan 9 ikväll. Jag måste verkligen sova ut!
Nu ska jag ut och kocka i köket och sedan ska jag läsa min hemläxa ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0