cold

Jag är sjuk, igen. Det måste vara helgen som framkallat denna dunderförkylning jag ligger inne med nu. Det blev bättre ett tag, men när jag vaknade upp i morse var jag 100 kilo tyngre i huvudet än vanligt, öronen tjöt, halsen ömmade och näsan var tjock. Jag orkar inte! Det känns verkligen inte bra att missa i skolan såhär i början... Jag försöker göra så mycket jag kan hemifrån i alla fall.

Helgen blev hur bra som helst! I fredags var det dags för karneval med hoppborgar och trollkarlar. Jag gick dit en sväng efter förfesten och tittade men bestämde mig rätt snabbt för att gå hem och sova istället. Jag var fortfarande inte helt kry och finsittningen skulle vara kvällen därpå, och den prioriterade jag före! Och det gjorde jag rätt i, för gud vad kul det var! Alla var så himla fina. Underhållningen var bäst. Hovet (KSM:s fadderi) hade satt ihop en film från hela Nolle-P, och gud vad många skratt det blev! Jag filmade alltihop med mobilen, men det blev inte jättebra tyvärr.. Maten var delikat. Sällskapet var underbart! En toppenkväll med andra ord som jag länge kommer att bära med mig. Nu är vi äntligen ettor dessutom, no more nollan!

Tyvärr tog jag knappt några bilder i helgen, men jag har en från finsittningen på mig och Frida =)


Frida busade lite med bordsdekorationen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0