Latheten har kickat in

Ja, jag lever. Det var typ 10 dagar sedan jag uppdaterade sist och det har en enda enkel, riktigt simpel, förklaring. NOLLNING! Shit, det är helt stört vad tiden går fort när man har roligt. Vi är inne på andra veckan nu och på söndag är vi äntligen ettor! Alla är i princip sjuka och sletna men vi har ändå jäkligt roligt. Det har blivit mycket fest vill jag lova. Förra veckan var det fest onsdag, fredag och lördag och denna vecka blir det tisdag, torsdag, fredag och lördag. Det har hänt jättemycket roliga saker men skulle jag börja skriva om alltihop så skulle det bli en himla lång uppsats ;)

Jag kan berätta om igår. Det var Kalasmottganingen här i Linköping hela dagen/kvällen/natten. Mässan var hyfsat skoj, jag hängde mest vid moderaternas monter och snackade, haha. Jag fick en fin liten goodiebag med mig hem :D Sedan köptes det lite märken som senare ska pryda min snygga overall. Längtar tills den är invigd!

På kvällen blev det förfest hemma hos Kajsa och sedan bar det av tillbaks till Cloetta Center för att se Teddybears och festa järnet! På någon vänster lyckades jag, Johanna, Johanna och Kajsa med att ta oss upp på VIP-avdelningen. Haha! Sjukt bra utsikt, sjukt bra ös (från vår sida åtminstone, VIParna undrade nog vilka vi var..) ;)

Kvällen slutade hos mig med Johan efter en lång cykeltur hem. Tråkigt nog vaknade jag upp sjuk i morse. Min hals gör så ont att det känns som om jag ska kräkas varje gång jag sväljer, jag har även feber.. Det blev alltså ingen skola för min del idag utan jag somnade om och sedan gick vi ner till Apoteket och införskaffade en febertermometer samt halstabletter till mig. Så nu ska jag kurera ordentligt! Det är karneval på fredag och finsittning på lördag och det tänker jag  i n t e  missa!

Nu ska jag göra honungsmjölk. Om någon har något tips på hur man bäst botar halsont så skriv gärna en rad i kommentarsfältet. Uppskattas! =)

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0