starting today

Hej bloggggeeeen!

What's new? Det har inte hänt så mycket spännande sen sist jag skrev. Däremot är det fredag idag vilket innebär att jag ska hem till Skåne! Som jag har längtat. Det känns helt underbart att veta att ikväll ska jag somna i mitt rum, imorgon bitti ska jag käka frukost i mitt kök, på min vanliga plats! Jag kommer höra Dottys trattande, mammas och pappas välbekanta fotsteg och diskmaskinen som står och surrar. Haha, okej, jag vet att jag låter störd men det är sådana små ljud som gör att man längtar hem. I 2 hela dagar kommer jag slippa detta äckliga korridorskök, jag kommer slippa att handdiska och jag kommer slippa att försöka laga mat. Det ska bli underbart att få fylla magen med ordentligt käk! ;)

Jag var på stan en runda i förmiddags och handlade mammas födelsedagspresent! Åh, jag hoppas verkligen att hon blir glad. Har satsat stenhårt i år på att bräcka mina syskon ;) Haha, nä, jag skämtar bara..!

Dock har jag lite att göra på tåget hem, lite skolarbete som jag helt enkelt inte har orkat med idag. Men det är inget överdrivet svårt så det ska jag nog fixa. Det är lite filosofiaktigt och då brukar det ju räcka med att ordbajsa lite intellektuella ord för att göra läraren nöjd :D

Nu ska jag packa ner det sista, inklusive mitt glada humör, och sedan beger jag mig till tåget.
Vi hörs i skåne =)
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0