springtime is a lifetime

Åh, min kära blogg, lever du? Det ekar tomt härinne med inlägg och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Dagarna rullar på i 180 km/h och jag hinner inte ens tänka några tankar som har med bloggen att göra. I huvudet har jag istället en miljon andra saker att tänka på, som faktiskt oftast är riktigt roliga :D Mer om det i ett annat inlägg!

Idag är det verkligen vår i Ryd! Solen skiner, himlen är blå, skinnjackan bär jag öppen och solglasögonen sitter på näsan. Jag och Johan har precis varit ute och tagit en skön promenad och andats in doften av grillat och sett knoppor på buskarna. Vilket lyckorus som fyller en! Att så små, enkla saker, kan ha en så pass stor inverkan på en. Fantastiskt!

Vi köpte med oss varsin chokladboll hem från konditoriet, så nu ska vi ha en mysig fika! Åhh, vad jag önskar att vi hade en balkong. Vi bor ju på "rätt" sida och har solen in i vardagsrummet hela dagarna. Det hade varit perfa med en liten, pytteliten, balkong där då ju. Hmpf. Jaja, man kan inte få allt. Nu ska vi fika och pussas!

Hög på livet!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ta bort hunden för fan!!!!!:@

2011-04-13 @ 13:11:07
URL: http://wdfvdfvwdfv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0