24 januari 2011

Jag sitter och gråter till Oprah Winfrey Show. Programmet handlar om hundar som behöver adopteras bort för att undgå avlivning. Så himla fina hundar! Jag skulle ha adopterat allihop om jag hade kunnat. Det visades också ett inslag om en hund som heter Faith, som saknar båda sina framben. Hunden går alltså på två ben, som en människa! Helt fantastiskt.
Jag är, som ni kanske förstår, ledig idag. Igen. Jag börjar bli otroligt rastlös och ser fram emot att skolan ska börja dra igång på allvar igen. Jag sitter i vår tillfälliga lägenhet, som fantastiskt nog är väldigt organiserad trots att vi endast bott här sedan igår eftermiddag. Det mesta är uppackat =) Jag tänker dock inte göra mig hemmastadd här eftersom vi ska flytta tillbaka igen om 4 veckor. Tanken på det får mig att bli sååå trött. Jag har så jäkla ont i kroppen idag efter allt kånkande igår, haha. Jag är ju inte särskilt vältränad, så vad hade jag väntat mig?
Eftersom jag helst sitter still idag så har jag placerat mig i soffan framför TV:n. Här tänker jag sitta ett bra tag till och följa alla eftermiddagsprogram... Längtar tills Johan kommer hem igen så att jag får lite sällskap =)
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0