soon you will see

Efter resan är jag totalt utfattig. Jag har knappt en spänn på kontot, och det är precis så roligt som det låter. Särskilt när varenda butik basunerar ut "REA!" och det kliar i fingrarna. Jag har inget riktigt jobb heller, vilket inte heller är speciellt kul när precis alla andra har det. Visst, jag är ledig och kan bestämma själv vad jag ska göra och när jag ska göra det. Jag kan åka till stranden precis när jag vill. Detta hade ju dock varit en trevligare fördel om vädret hade varit fint, och inte som idag, supertrist!

Mina päron har i alla fall satt fart på mig nu. Jag har målat som en galning här hemma. Fem timmar i tisdags, sju timmar igår och idag har jag än så länge hållt på i en timma. Från början gjorde jag det mest för de lockande pengarnas skull, men nu tycker jag faktiskt att det är riktigt roligt :D Har totalrenoverat en fin gammal utesoffa som vi hittade i källaren i Everöd. Love it. Det är nästan så att jag vill ta med den hem till Linköping i augusti!

Vi får se om det blir mer målat idag. Regnet hänger i luften och tankar om boken snurrar i huvudet, så jag ska nog sätta mig ner och jobba lite med den! På sikt kanske den kan göra mig rik ;)

Pussokrams!



Jag saknar Turkiet =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0