Maggio

Puuuuuust! Tusan vad det är varmt ute. Det känns som om man ska smälta bort eller något. Men hur underbart är det inte? Som jag har längtat efter sommaren, och nu är den äntligen här! Jag är tillbaka på hemmaplan igen, i älskade Åhus. Det är så skönt att ha mycket yta att röra sig på inomhus, en stor balkong, en stor trädgård och en underbar altan! Det enda som fattas nu är att mamma & pappa kommer hem från Italien, men det dröjer tyvärr en vecka till... Saknar dom!

Spenderade eftermiddagen och kvällen igår inne i stan hos farmor & farfar. Vi solade, åt pannkakor(!) och sedan tog jag och farmor en shoppingtur. Mysigt! Ska in där idag igen för att äta middag. Köksrenoveringen här hemma är inte klar än så jag står utan spis... Jag har en micro till förfogande och ett dussin med piroger men inget går upp mot farmors kycklinggratäng! ;)

Annars då? Helgen och veckan som kommer är i princip fullspäckad. Det ska partajas, kollas på bal, hjälpa f&f att flytta ner till sommarstugan, slingas och klippas och sedan avslutar vi med att fira Johans syster ordentligt på fredag när hon tar studenten! =)

Nu ska jag belägra solstolen i cirkus en timme till innan jag pyser in mot stan.
Pusskram!

Bjuder på en bild från min egna student! :D


Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar oh, då ska jag vekrkligen testa, jag hatar dom små kräken!



tack :-D

2011-06-13 @ 17:32:11
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0