Refresh

Jag inser att mitt bloggande återigen har misslyckats. Jag vet inte vad det beror på... Jag får helt enkelt börja ta mig i kragen och börja skriva oftare!

Idag är det den sista söndagen på ett bra tag som jag spenderar uppe i Linköping. På onsdag åker jag och Johan hem för att spendera sommaren i underbara skåne! Ska bli så härligt att komma hem. Jag längtar efter att få höra en massa skånska runt omkring mig vart jag än går! Haha. Det har varit rätt kämpigt att vara skåning häruppe, om jag ska vara helt ärlig. Jag vägrar att se min skånska som ett handikapp längre, jag har kommit till det stadiet där jag faktiskt är stolt över att vara skånsk. Dessutom blev ju skånskan utsedd till en av de tre sexigaste dialekterna i Sverige - och Ösgötskan blev utsedd till den minst sexiga - så släng er i väggen! ;)

Imorgon är det min sista skoldag på denna termin, våra utställningar ska bli opponerade och efter det säger jag tack o hej! Förhoppningsvis för alltid. Jag har sökt en ny utbildning i höst och jag håller mina tummar och tår för att jag kommer in på den! Dock stannar jag i Linkan i vilket fall =)

Annars då? Jag är med och tävlar så rösta gärna på mig:

Var med i Nellys tävling "Vem har Sveriges snyggaste stil"


Har för övrigt blivit kär i mitt nya läppstift - om man nu kan kalla det så? Det är snarare än tuschpenna. Låter konstigt, men resultatet blir sjukt bra och färgerna är riktigt snygga!



Så, nu fick ni en liten update. Ska bli bättre på att blogga under sommaren! Nu ska jag läsa min nya bok som handlar om hur man blir miljonär ;) Lika bra att sikta högt, tycker jag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0